Review: 1 Hari 1 Resepi

>> Saturday 17 September 2011

Salam...

Apa khabar semua?saya doakan semua pembaca sentiasa dilindungi Allah. hari ni saya nk buat sedikit review tentang 1 buku resepi yg baru beberapa minggu menjadi koleksi terbaru saya.wah gitu......hehe..buku ini hasil nukilan chef yg memang terkenal iaitu Chef Hanieliza :)

harus dimiliki

Bila dah beli buku resepi baru ni,mulalah tahap kerajinan saya meningkat.hehe...setiap hari tak perlu nak pikir panjang nak masak ape sebab buku ni ada 365 resepi yang kita boleh cuba.kiranya macam 1 hari 1 resepi (erk,mmg tu tajuk dia kn)

  • Harganya cuma RM39.90 (sgt murah untuk 365 resepi)
  • Gambarnya cukup terang, jelas & of course nampak sngt tempting (saya tak beli kalau gambar tak cantik)
  • Resepinya simple & senang untuk dicuba (sesuai sgt utk mereka yang baru belajar masak)
  • Ada beberapa info pada helaian hadapan ttg bahan,rempah yang memang patut dibaca oleh anak2 dara yang baru b'jinak dgn dunia masakan (sila study sblm jumpa mak mertua.hehe...)



Daging Goreng Pattaya.my fav..

Peria Goreng Lada Hitam.sedap2..


**tak sabar mau memasak untuk si dia.opss...

2 comments:

Norasikin 22 September 2011 at 23:23  

rajinnya dia. Masak sedap2 ye. Senang hidup anda kemudian hari

Diyana Abdullah 23 September 2011 at 11:30  

hehe...thanks.insyaAllah :)