Nyesal Kawin...

>> Saturday, 16 April 2011


“Buat isteriku yang comel dan tercinta
Terima kasih kerana marah kalau abang tido lambat
Boleh la abang bangun awal-awal pagi
Then kita solat Subuh sama-sama..

Tapi kalu abang tak bangun gak,
ayang cubit je pehe abang
abang xkan murka..
Lagi abang sayang ade la..

Buat isteriku yang comel dan tercinta
Terima kasih kerana jaga makan minum abang
Tengok skarang abang da nak gemok da
Takde la kurus je macam mula2 kawin dulu..

Ke memang nak abang jadi gemuk ni?
Ayang takut orang lain berkenan kat abang ek?
Jangan bimbang atau ragu okeh,
Cintaku hanya eksklusif untukmu sayang..

Buat isteriku yang comel dan tercinta
Terima kasih kerana tolong iron baju abang
Sebab abang memang allergic sket bab iron2 baju
Jangan risau la nanti abang potong rambut..

Skarang abang dah tak selekeh macam dulu
Rambut da kemas, baju da kemas, senyum memanjang
Hidup terurus, amal pon terjaga, badan pon berisi juge"
Argghh, nyesal giler kawin LAMBAT!!!

***sgt terkesan dgn coretan di atas.
To En. BF, harap anda bace post ini.hehe...


kredit:isuhangat.net

2 comments:

LollyHatesMe™ 19 April 2011 at 17:02  

nyesal kalau tak kawin cepat hahahaha

Diyana 20 April 2011 at 20:07  

mije bile nk kwin?xkn frust ngan i lg kot.haha..