Bersama GEMS

>> Wednesday 20 April 2011

Bersama GEMS selama 1 tahun bukanlah sesuatu yang senang untuk dilupakan.

Bersama GEMS saya menjumpai pelbagai karakter manusia.
Bersama GEMS saya berpeluang untuk menginap di resort selama 9 bulan.best,hehe...
Bersama GEMS saya berpeluang untuk ke Sarawak.tq Faizah :)
Bersama GEMS saya dapat makan belut.tq bos,sedap :)
Bersama GEMS saya mengenali insan-insan yang hebat personalitinya.
Bersama GEMS saya dapat makan daging kerutup yang best.tq Uncle Ah Heng.malangnya kedai makan tu dh musnah dek pembangunan.huhu...
Bersama GEMS saya dapat jumpa para pelakon Merong Mahawangsa.haha...
Bersama GEMS saya menjadi saksi sebuah kisah cinta.bile nk bg kad wangi ni,faizah & jas oiii........

SRM01-suria resort,merang,terengganu
Setelah 3 minggu Gems start, barulah msk keje. agak bingung pada awlnya, tapi perjalanan sepanjang SRM01 sangat menarik. mula mengenali Pn. Kat ('budak kecik' ini sgt rindukan anda)ada sorg participant cakap saya sombong.tapi sekarang,saya yg jadi tempat anda meluahkan perasaan.harap maklum.hehe...

SRM02
Bermula 1 bln lps tamatnya 01.tragedi 1team demam terkena aura panic H1N1, tp demam2 pun kami ttp keje dgn jayanya :) pengalaman puasa kt resort pun best.terlalu excited b'sahur smpi t'tgl kunci kt dlm blik.hehe..terpaksala tunggu pkl 6pg smpi staff front office dtg.kelakar je.hehe.. mula mengenali Doc Mail yang kuat suaranya.bile nk pg shopping kt Pasar Payang lg ye.hehe...

SRM03
Ada mengenali seseorang.tp maaf,hati saya sdh di miliki.mungkin bkn jodoh kite.tp percayalah,anda insan hebat.insyaAllah anda akn jmpa someone yang juga hebat :) nnt bile2 free,sy blanje nasi ayam ye.hehe..paling best mse module teambuilding.tq 2 camera En Azman yg waterproof,dptla sy snap gmbr2 yang cantik.hehe..

ATC04-aura training centre,bachok,kelantan
Daripada resort yg selesa ke training centre yg selesa gk sebenarnya.cuma kne tahan dengan cuaca yg agk panas & sedikit terseksa utk org yg itam manis cm sy ni.hehe...mula mengenali Faizal yang tingtong itu.haha..lme xdgr ko nyanyi lagu anuar zain.agk2 klu ko nyanyi sedetik lebih,meletups x?hehe...


  • sgt best berada dlm team GEMS.seronok knl korang semua.harap2 dapat jumpa korang lg pasni.
  • utk sme participants,blh layari gemsportal.blh join alumni- http://mygemsportal.com.my/

5 comments:

Azwan Aziz 20 April 2011 at 22:15  

srm01.. diyana langsung x senyum...haha

Diyana Abdullah 21 April 2011 at 13:02  

haha,jht tul.i malula :p

FAIZAL IBRAHIM 25 April 2011 at 09:01  

lg sedap dr abg nuar kot...hahhaa...very nice blog indeed, sis!!! good job!

Diyana Abdullah 25 April 2011 at 17:54  

tq,sje je suke2.hehe...klu lg sdap dr abg nuar,kne bt album nih :p

Anonymous 27 August 2012 at 23:05  

salam...google srm 01 tejumpe lak blog nienh....