Alhamdulillah, tq VCO Catalyst

>> Saturday 9 April 2011

Salam...


Rasenya ramai yang dh mencuba VCO ni & merasai kehebatannya. Bagi yang blom tau, VCO ini adalah keluaran Catalyst Nutraceutical (M) Sdn Bhd. ops, VCO adalah Virgin Coconut Oil iaitu minyak kelapa dara. VCO adalah minyak kelapa yang diproses tanpa penggunaan haba @ kimia dimana struktur asalnya dapat dikekalkan. 


Saya ambil keputusan untuk mencuba VCO ini sbb muke saya telah ditumbuhi jerawat yang sangat banyak. setelah bermacam2 produksaya cuba & tak menampakkan hasil yang yg baik, saya cuba mengambil VCO ni. Alhamdulillah setelah hampir 2 bulan, saya sgt b'puas hati :)


Kebaikan yg saya dapat setelah hampir 2 bln mengamalkannya:
1-proses pelawasan yang sgt lancar ( sblm ni 4,5 ari brulah skit prt utk ke tnds.huhu...)
2-klt muke saya kurang b'minyak (sblm ni klt muke saya sgt b'myk)
3-klt smakin lembut,lembap,xde lagi jerawat yg bsar2 :)
4-senang skit nk bgn pg drpd dlu.hehe...
5-selera mkn mkin b'tambah(haaa,yg ni xtau kenape.hehe...mgkin nk jdkn brt saya lbh ideal sbb saya sgt kurus)


inilah rupenya, VCO Softgel Capsule
untuk tau lbh lnjt psl produk ni & produk lain keluaran Catalyst,blh ke

Konklusi : Jgn takut untuk mencuba sesuatu produk asalkan anda selidiki dlu kandungan(halal) & kebekesannya (testimoni).

* Ada terfikir untuk jadi Agen Catalyst,mgkin sdkit mase lg.insyaAllah...


0 comments: